Drop dead, day

JÄVLAR vad ont jag har i min tand. Vill aldrigaldrigaldrig gå tillbaks till
tandläkarn igen. Dom tog seriöst ut lagningen dom gjorde för cirka en
månad sen, ersatte den med en provisorisk lagning som ska sitta i 3 månader
och även fast jag fortfarande kanske har lika ont så länge är det "normalt".
VAD är normalt med det? Att ni ständigt förstör för människor? Aaaah.
 
Haha hur som helst.. Det här är inte min dag, vecka eller vad som.
Vill krypa in under mitt täcke och stanna där oktober ut, men det skulle
inte CSN gilla och studiebidrag måste man ju ha! Men vad vet CSN om
smärta och depression? Uppenbarligen ingenting. Jag stod iallafall på
gymnasiemässan idag (står där 14-17 imorgon också, KOMSI) och efter
det var det tandläkarn oooch så gav jag upp på dagen. Är hemma nu och
längtar efter att få äta något. Jag är dödligt sugen på nudlar, varför? :(((
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0