My friday:

Jag är glaaad idaaaag! Skolan är skolan, men idag överlevde man den.
När jag kom hem var det dirr ut igen för att äta middag med min Linda!
Vi åt kinesiskt, gick runt på stan och fick en så fin födelsedagspresent,
ska visa imorgon<333 just nu är jag bara trött i kroppen efter vår stadstur.
 
Jag och morsan har skuttat omkring hemma också och gjort mitt rum redo
för min nya 140 säng! WEHO, ska hämta den imorgon, gymma och ge mig
ut på en liten roadtrip med Putte. Sitter för övrigt och ser på hans projekt-
grupps redovisning på spelet dom utvecklat dom senaste 10 veckorna.
Är väääldigt stolt över min lille pojk, han har slitit så hårt. Good work, baby!
 
Annat jag fått idag, en jättesöt nalle och en EXTERN HÅRDDISK!
Asså min dator kommer bli så tom, åhå, 1 fucking TB <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0