<3

Hej igen, nu har det varit ännu en blogg-fri weekend!
Ganska förstårligt med tanke på att jag hållt igång som ett as :D
Igår vaknade jag, gick till affärn, åt, stack till stallet 1 och kom hem
igen strax efter 6, duscha, åt, Linda kom, vi åkte till Angered och
efter det slappnade jag av i soffan med B&J framför Melodifestivalen!
Satt uppe till 2 tror jag sen var det bara att tvär däcka i sängen.
Idag gick jag och Lindus till Gamlestan och tillbaks med Akilles,
dog i min säng efteråt och tittade på "Himlen är oskyldigt blå".
Kass film egentligen - MEN - Bill Skarsgård är ju inte nådig någonstans,
majgaaaad, den svensken asså! Crush allan ballan. Var med Zack
tills nyss och nu måste jag duscha. IMORGON FYLLER JAG 17 ÅR!
Grymt skön helg, älskar min familj och mina vänner, pusshäj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0