Fridays means something again

Jag steg in genom dörren med min cola i handen, hälsade på mamsi,
kastade av mig skorna och satte mig här: Fy FAN va skönt.
Efter nästan 3 månader av lediga dagar tappade det liksom sin mening men
nu vet man vad man älskar med ledighet igen. Friheten, inga klockor
som ringer och irriterar och inga tider att passa! Vi klarade oss igenom
första veckan iallafall. Riktigt bra gjort SA1C! Blir inte att stanna hemma
länge dock, ska möta upp Nyman i stan och ta en fika eller dylikt. ;)
Efter det blir det hemgång och softilation på hög nivå. Sovaaaa!


JUSTFAN! Får inte glömma att världens bästa Jens
fyller fucking 18 idag! Grattis gubban, puss.


Kommentarer
Postat av: Jens

Tack så jätte mycket, Maria! :) <3

2011-08-29 @ 19:16:51
URL: http://jheiskanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0