Alla vill till himmelen.

Snacka om att det känns att det är söndag. Seg som en åsna!
Igår var vi ju på en utflykt, vilket var hur najs som helst,
men den "lilla" promenaden kändes i kroppen efteråt!
Ganska skönt ändå att ha lite träningsvärk eftersom det
inte blev någon dans i veckan. ;D Gött folk var med också!
Idag har jag ba chillat järnet, gjort klart mitt NO test
och ska strax städa mitt rum. Sen blir det att gå till morsan. :)
Kanske får vara med papz imon också på hans fotokurs,
eftersom han använder lite av mina pics i sina bildspel!
[ Btw, nya bilder finns på http://picturepoetry.blogg.se ]
Så, kände ba för att uppdatera lite grann, ha D!
"Kan du inte byta ut ditt namn, så byt planet.
Du kan bli en stjärna som dom aldrig kan ta ner.
Tänk att hänga högst där upp titta ner på folk och le.
Jag vill, du vill.. En lycklig männska vet aldrig om
på vem han slår. Han vet att spegeln är den bästa
vän han nånsin får. Han tittar en gång till åh
John Wayne har blivit två. Jag vill, du vill..
Alla vill till himlen och åka limousin förstås!
Alla vill till himlen, till himlen, till himlen.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0