3 dagars uppdatering!

Milda Matilda och herre min skapare: Jag gick till skolan.
Haha, om jag hade fått bestämma hade jag inte gjort det,
men så bra kompis som jag är så gick jag ändå ;)
Kändes fett weird att vara tillbaks där vid bänken igen..
Även fast jag bara varit borta en vecka! Har saknat alla
polare iallafall så det tog mig igenom dagen. :D
Torsdagen gick ganska smidigt, följde Mackan på hans
träning senare för att visa mitt stöd i hans intresse!
Igår var jag med Linda efter skolan, vi var helt slut så
hängde hemma hos henne en stund men drog snabbt ut.
Vi satt utanför gympasalen när Ninela tvingar in oss på
basketträningen inför DM, så på måndag ska jag och hon
träna där igen! Kommer faila totalt men blir nog kul. :)
Senare var det ju talangjakten som 9C skrapat ihop också,
extremt roligt så jag ville bara gråta när kvällen var slut!
Vi hade gått upp och köpt energidryck innan, har aldrig
blivit så speedad förut. Vi sprang omkring som.. Asså..
Jag vetefan vad! Härligt var det dock, tills taurinet tog slut
och man började må skit dåligt. Men ändå värt!
När jag kom hem från Gråbo var jag med Jocke,
gick runt med honom i nån timma, ba chilla. ^^
Och idag stressade jag och Mattias upp ur sängarna
för att hinna till Mackans handbollsmatch, som dom tyvärr
förlorade, men med lite mer träning kan dom bli ett bra lag.
Puw, långt jävla inlägg, fick ju faktiskt höra igår att jag
var dålig på att uppdatera så här har ni! Ha det riktigt gött,
för det har jag, pusshai! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0