I'm awesome - Barney Stinson style!

Ibland hatar jag bussar. Speciellt när man ska ha prov i politik,
har glömt att plugga och vill få så mycket tid som möjligt!
I dom stunderna hatar jag bussar. Kom 20 minuter sent och
problemen började direkt.. Jag och min vän Izza hittade inte
våran klass men det visade sig att dom bara gömde sig i klassrummet
bredvid vårat. (a) Smidigt! Efter att provet gått åt helvete hade vi NO
med Peter, vi gjorde den klassiska "Mentos i en full cola-flaska" ;)
Hur kul som helst! Sen hade vi toppform och fick åka hem.
Har legat och glott på How I met your mother hela veckan
och det verkar fortsätta i det mönstret! Grym serie, näst bästa. :D
Imorgon blir det grillning med Annelie, Santo & massa annat folk!
Kommer nog vara astrevligt. :) Nu blir det godis och slöa framför
en film med pappa och lillebror! Rulla vidare, ciao!
OCH VI FÅR INTE GLÖMMA ATT PAPPA HÄMTADE BILJETTEN IDAG!
Taggad så att jag nog spricker, fyfan va kul det kommer bli! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0