Tack men nejtack

Tjo bloggen! Näsan rinner fortfarande oavbrutet, och har jag bara ena
hörluren i ena örat hör jag ändå ingenting på det andra. Jag var ett så kallat
"öronbarn" som liten och det spökar fortfarande varje gång jag blir sjuk.
Sjukt segt, hehe, ordvits! Men jobbade ändå igår och ska jobba imon!
 
Idag var det mer saker att göra som arbetsförmedlingen vill att man ska göra..
Besökte eductus, där dom ska jobbcoacha mig och dom berättade att dom vill
att man ska vara där varje dag i 8 veckor mellan 09-15?! Nejtack, det var ju just
därför jag valde att inte plugga vidare just nu, på grund av alla måsten och krav.
Jag kan tjäna dom 3000:- jag får i ersättning om jag bara jobbar 10 pass i
månaden så ah, inte så taggad :))) nu är jag på G hem iallafall och ska umgås
med mami min hela resten av dagen, vi ska rösta lite och annat skoj! ;)
 
Köpte en blomma som tröst på vägen hem, haha jag är en konstig en ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten blivit stor röstat och sagt vad du tycker..
Tack för idag och som vanligt har vi skämt bort Zammy
med nya hundbäddar.

Svar: Tack själv <3 och han ska bli bortskämd den lille filuren!
Marre

2014-09-11 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0