Sjukling

Bläääää. För första gången på längre än jag kan minnas har jag 
fått en förkylning på kroken. Aja baja säger jag bara, bakterier!
Började känna av nåt i halsen och näsan förra veckan men det bröt helt
ut efter kräftskivan hos Samuel i lördags. Jag ville bara köra en dammsugare
upp i näsan så att jag kunde andas igen och ta si sådär 300 värktabletter
så mitt huvud skulle må bättre :D:D:D men det gjorde jag ju förstås inte.. 
Men det var en mysig helg iallafall, en helg jag behövde på flera sätt.
Nu ligger jag bara helt död i sängen, att jag ens lyckades ta mig till arbets-
förmedlingen imorse tar jag som allt jag behövde göra idag, nu blir
det serier och varm choklad för resten av dagen! BYYYYYE
 
I brist på andra bilder, blir det bilder från i lördaaags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0