#livetsomstudent

Inatt hade jag en liten dröm om att jag började på universitetet, och att
det var SKET läskigt. Kan vara för att jag och Putte pratade om högskola
igår och jag erkände att allt med det verkar skrämmande för det är så nytt,
liksom, det är inte som någon skola man gått tidigare! Tur att jag inte börjar
plugga nu i höst då hehe.. Men vad gör man utan skola? Jobbar lite, tar hand
om hemmet och hunden, umgås med dom man kan umgås med som inte har
varken jobb eller skola att gå till, spela Peggle.. Haha alltså fantasin börjar
tina ut, vet inte vad jag ska göra hela hösten?!?!? Hjälp mig någon
 
Mobil-bilder från dom senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: Bellson

Ja.... du kan ju alltid slänga iväg ett sms till din gamla trogna vän Bella och bjuda hem henne på fika och träffa hund!! ;)

Svar: Haha självklart min gamle trogne vän Bella, välkommen på fika du ;) vad sägs om en dag nästa vecka? Du OCH Millson kanske?! ;)
Marre

Postat av: Anonym

Se lite och stor i soffan, tur hon numera gillar oss
underbara Leija ( patrik är oxå okey )

Svar: Haha jupp!
Marre

2014-09-11 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0