Kul fredag - kanske, kanske inte

Efter en dag av hårt jobb i den svidande kylan som kommer smygandes
mer och mer för var dag som går, väntade ännu en eftermiddag och kväll
ensamma i lägenheten för mig och Z! Kan inte påstå att det varit jättehemskt,
det enda jobbiga är att vara ensam med lillens äckliga fisar :D och till sist blir
det lite segt att han aldrig svarar på alla mina frågor, bara morrar.. Nåväl :(
 
Snart är mamsen hemma, och senare kommer också Puttefnask. 
Så länge har jag och Z mumsat på äpple framför TVrutan och sett på allt
från bröllopsklänningar till överlevare i Alaska! Spännande fredag minst sagt.
Haha nej nu ska jag spela peggle och försöka hålla mig vaken, godnatt & hej!
 
Äpplen + jordnötssmör + hemmagjord iskaffe = <3

Kommentarer
Postat av: Niles

Så gott det låter!

Svar: Ja, det var det verkligen! :D
Marre

2014-09-12 @ 23:01:43
URL: http://theniles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0