Ännu en ny dag

Är man inte på jobbet, så är man på Eductus.
Är man inte på Eductus, så är man på jobbet.
 
Jag har bara sysslat med det här i en vecka nu men jag är redan trött!
Det är en sak om man måste gå upp varje morgon, och göra något man
tycker om, något man trivs med. Men att gå upp varje morgon och inte tycka
om det man gör, det sliter som fan på själ och kropp faktiskt! Jag måste seriöst
hitta något jag gillar. Det var längesen jag hade någon form av sysselsättning
där jag kunde slappna av och bara vara nöjd med tillvaron. 
 
Min gamle vän Linn var hos mig igår, och gymtorsk som hon är, blir hon en
liksom "walking and talking" motivationsfaktor, trots att det var hon som mumsa
godis igårkväll och inte jag ;) men mysigt vare, och nu funderar jag och bror min
på att börja gymma tillsammans! Undrar hur det ska gå, ehe.
Nu ska jag gå, jobbcoachen kallar.. Pusshaj och fisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0