Proffs Argan Oil

Wow, idag visar Göteborg verkligen sitt sanna jag!
Det har regnat i princip nonstop sen jag vaknade 05:15 imorse,
och enligt yr (världens bästa app, för övrigt) lär detta helvete fortsätta
hela idag, hela imorgon och vem fan vet när det upphör?! Yeah, so..
 
Jag jobbade idag men har sedan dess inte gjort så mycket, förutom
att inta den absolut sista säsongen av Gossip Girl. Haha, det har tagit
mig hela sommaren och halva hösten men nu är jag där och ser slutet!
Måste bryta den här dåliga men ack så underbara vanan att titta för 
mycket på serier, asså seriöst, det ÄR ett beroende. Jädrans skit..
Ska bryta vanan för en stund senare iallafall, då jag och Zammy ska
traska bort till papsen och umgås lite. Kan vi allt behöva båda två!
 
Vill förresten tipsa snabbt om den här håroljan, kanske inte den bästa
på marknaden men den luktar sååååååååå gott!! Det är nästan så att
den slår min BedHead "After party" vilket är gal1. Jag fick den för 30:-
på Ullared, men den finns säkert någonstans centralt också! :')
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den ska jag pröva för behöver en bra hårolja :)

Svar: Ja! Du kan alltid ge den en chans! :')
Marre

2014-10-21 @ 10:37:16
URL: http://nattstad.se/rebeckai

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0