On your period like:

Asså NEJ vad trött jag är idag. Seriöst, mamma kom inrusande
klockan 09:04 imorse och sa åt mig att ta ut hunden för att hans
mage lät konstigt(?). Jag var ju illa tvungen, så gick ut, kom in igen,
satte mig i soffan och somnade om. Somnade sittandes, no kidding.
Och det är lite så jag känt hela dagen! På vagnen till jobbet lutade
jag mig några sekunder mot rutan och kände direkt att ögonlocken
blev tunga, omöjligt att vara ordentligt vaken?!
 
Och så är man sådär mensligt-känslig också, snyftade till ett gammalt
avsnitt av "Keeping up with the Kardashians" när Kourtney föder barn,
och där står jag framför TV:n och kan inte hålla tårarna inne, haha..
Samma nu när jag slog mig ner och såg "Going the distance" för det
påminner mig så mycket om mitt och Puttes förhållande och ont gör
det tamejfan, riktigt jävla ont. Så nu går jag och lägger mig för den
här världen är fan inte skapad för kvinnor med mens, GODNATT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0