Mjukt ska det vara!

Hej bloggen-som-jag-fortfarande-inte-vet-varför-jag-driver!
Idag mår jag sämre än någon annan dag den här veckan, så jag gjorde
en pakt med mig själv att gå i pyjamas hela dagen och bara ta't lugnt.
Än så länge funkar det väldigt bra! ;) jag vill ge min kropp en ärlig chans
att bli bättre och pigga till sig innan lördag då det är dags för roadtrip med
mina nära & kära till *trumvirvel* ULLARED. Haha, det är ett himmelrike
för sådana som jag själv och jag är aspeppad! Mamma försöker "diskret"
övertala mig om att skjuta upp det för att 3/4 av oss som åker är sjuka,
men hell to the no, jag har väntat hela sommaren och nu väntar jag inte mer!
 
Så det ska bli kul, hoppas jag..! När vi gick på stan igår fick jag verkligen
smak för en del nya mjukisbyxor som butikerna har, och hittar jag inget i 
helgen kommer jag nog investera i ett par snyggare mjukis <3 man kan ju
aldrig ha för mycket mjukt och skönt i garderoben, eller hur?!
 
Par 1 & 3 - Bikbok | Par 2 - Lindex

Kommentarer
Postat av: Maja Helmersson

Kika gärna in på min kanal om bloggdesign :)
https://www.youtube.com/channel/UCG3B7D046mPiTtzryBfrWGA

2014-10-02 @ 13:09:55
URL: http://majaahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0