Man måste få drömma lite

Åh denna dag, denna dag.. Vaknade till solsken och tänkte att
det inte kunde vara sant, oooch hann inte mer än tänka det innan
molnen rullade in igen och solen försvann :))) grymma värld..
Jag och mamma förberedda balkongen för vintern, Kitty & min
älskade hoppetoss Leija var på besök efter det och sedan dess
har jag och Zammy roat oss med lite dittan och dattan!
 
Som till exempel att titta på film, så i min sorg efter Gossip Girl
valde vi ut "Romeo&Juliet" från 2013 eftersom Westwick är med
i den (och självklart Douglas Booth, grrr)! Men även en äldre
rulle vid namn "Dude where's my car" som leddes av Kutcher!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med resten av min kväll
sååå får väl krypa till sängs, och drömma om skådespelare som
av någon anledning gått vilse och hamnat i Sverige.. Tehehe! :')
Sov gott tappra läsare, och hoppas ni får en bra morgondag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0