Here we go again

Åh, läste nytt ett fantastiskt inlägg på den här tjejens blogg.
Blev rörd på riktigt, av någon anledning lyckades hon pricka in
varje liten grej som stör mig med att vara just den jag är just nu.
 
Men det var inte det jag skulle prata om! Kom ju på att jag inte
nämnt nånting om att det fan är konsert-dags igen!!! Jappjapp,
nu på lördag är det Asking Alexandria med support från Secrets,
Crown The (fucking) Empire och The Ghost Inside. Woaaaah.
Jag går verkligen, utan tvekan, till 100 procent, mest för CTE.
Helt otroligt att dom kommer hit, det är ju mitt och Puttes älskade
roadtripfavoparband <3 det ska bli himla kul faktiskt, konserter
släpper liksom fri endorfiner som inget annat kan. It's gonna be great!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0