Hej där era blåbär

Tjatja bloggen, hur är läget änna?
I Göteborg idag är det kallt, regnigt och himlahimlahimla ensamt.
Efter en ytterst social helg som sträckte sig mellan torsdag-måndag,
så blir det jobbigt att helt plötsligt inte ha någon annan i närheten,
förutom hunden som mest är i vägen och äckliga telefonförsäljare.
Jag antar att det är därför jag bloggar, måste få prata av mig ;)
 
Vår tur till Ullared i lördags vart lyckad! När vi kom dit insåg vi att vi kanske
hade 2 timmars kötid att se fram emot, men som en ängel från ovan,
dök en random man upp som var så trött på att vänta att han sålde sin
köplats typ 50 meter från entrén för 100 riksdaler, och det tåget hoppade
vi gladeligen på! På bara 10 minuter var vi inomhus, och galenskaperna
kunde börja! Kvinnor på Ullared alltså, jag säger bara det, GALna. :')
Jag hittade äntligen mina Bulls i alla fall, på Scorett outlet och jag är så
nöjd så nöjd. Nu jävlar ska jag behandla skorna som om dom vore barn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0