Good day

Hej tappra läsare! Haft en bra helg?! Det har jag faktiskt!
Som ni vet jobbade jag i lördags, och efter det belönade jag och
Putte oss med pizza och det var såååå smarrigt, var mätt i flera
timmar efteråt <3 söndag bestod också av annat jobb, kom hem
sent på eftermiddagen och då var det baaara chilldags, så sjukt
tröttsam att jobba helger av någon anledning? Men som tur var
lyckades jag förlänga min helg med en dag, då Putte valde att
stanna tills idag hihi! Och så kom jag nyligen hem från biokväll
med min bästis, vi såg "Gone girl", vilket jag nu rekommenderar 
alla att se!!! Men imorgon är det jobb igen, så nu jäklar, ska njuta
av att ha haft en bra dag och sova med mina nya skor! Godnatt :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0