En lång, lång helg

Hej tappra bloggläsare, och ursäkta för ännu ett långt uppehåll!
Mina helger blir ganska långa när pojkvännen min kan komma ner till
Göteborg redan på torsdagar, och just den här helgen har det hänt
ganska mycket, roligt nog! I torsdag följde jag faktiskt med Eductus-
gänget på en rättegång, det var ganska häftigt, aldrig varit på något
liknande förut! Men, tyvärr, hade min magkänsla rätt och lille Zammy
blev smått sjuk, kräktes och hade magproblem sååå.. Att komma hem
var mindre kul, ehe. Men han tillfrisknande snabbt, som tur är. :')
 
I fredags shoppade jag och Putte efter jeans och åt på älskade Sunwall,
inte mycket slår deras buffé, grrr. Och i lördags var det ääääääääntligen
dags att se Crown The Empire, och jävlar vad bra dom var!!! Så ärligt -
trots att The Ghost Inside och Asking Alexandria inte ens spelat än -
drog jag och Putte från konserten! Vi ville sluta på topp, vi skulle ju ändå
inte få tillbaka våra pengar för att lyssna på band vi inte ens tyckte om!
Så därför tog vi en stadspromenad och slog oss sedan ner på PC,
delade på en underbar nachotallrik och drack drinkar! Så ni kan ju räkna
ut vad vi gjorde igår? I princip ingenting, för fyfan vad sega vi var, asgött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0