En bättre kväll

Go'kväll bloggen, allt bra?
Min oplanerade kväll blev faktiskt räddad av min pappa och lillebror!
Först överraskade lillebror mig med att vilja se en film med mig vilket var
himla trevligt, synd bara att han valde en så obehaglig film som "Insidious"..
 
Men men, jag och Zammy (som bara sov och fes hela filmen igenom) gick
av oss skräcken till min paps, som vanligt erbjöd en god pratstund som bara
han kan erbjuda, helt fantastisk är han! Jag kommer ihåg en sak han sa åt mig
en gång, när jag hade det jobbigt. Han sa "Ibland är det var livet handlar om:
Att bara bita ihop och försöka le när du gör det", och han bevisar gång på gång
hur vis och klok han är. Men ikväll behövdes inget klokt citat, det hjälpte med
ett litet men ärligt "Allt kommer att ordna sig". Det var längesen någon sa det..
Så jag kom hem med ett lugnare sinne, drack te och myste i soffan till Efterlyst.
Men nu blir det nog sängen snart för att ladda batterierna inför imorgon och
mitt möte klockan 11 men berättar mer om det imorgon ;) sov gott allesammans! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0