Dubbelgångare

IIIIIH, slog precis in mina första julklappar! #taggajul2014!
På riktigt dock så måste julen vara den bästa högtiden som finns,
allt är bara så jävla bra! Maten, den mysiga musiken, stämningen,
klapparna, granen.. Allt. Fast detta året åker min pojkvän ut ur
landet över jul vilket jag kunde vara gladare över meeen vad gör man?
Hans mamma fyller 50 och bjuder! På tal om min pojkvän så har jag
funnit en fruktansvärt, brutalt, äckligt jävla look-a-like till honom,
någon statist i videon till "Heaven Knows", ska visa er nedanför:
 
HUR STÖRT?! Det är ju ingen profilbild på Putte men det behövs inte,
ungarna är förfan identiska. Skulle lätt kunna vara P några år tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0