Det är ju bara hår

Jag blev blond för 2.5 år sedan, och sedan jag började färga håret
som typ 11åring har jag aldrig behållt en och samma hårfärg så länge!
Haft allt från helsvart till olika slingor, ljusbrunt, mörkbrunt - you name it.
 
Men nu börjar det verkligen klia i fingrarna, jag vill bara färga, klippa
och färga igen! Samtidigt som rädslan för att ångra sig kryper fram,
jag menar, är ju så förbaskat inväxt i det blonda nu! Egentligen vill jag
bli mörk igen, det är så fint på hösten, men en röst i mig säger att
jag kanske borde ta det lite lugnt. Plus, jag älskar verkligen lite
sådär gyllene brons färger, så kanske får bli åt det hållet det lutar! ;')
Vad säger ni, någonsin känt likadant? I-landsproblem #13..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0