Another weekend

Hej, urtråkiga bloggen!
Jag undrar om jag ska sluta driva dig innan 2015?
I alla fall, så har jag haft en väldigt bra helg! Fredagskvällen blev så
trevligt tyckte jag, vaknade på lördagen med Matilda vid min sida
och värk i mitt huvud! Så i mitt (kanske inte) bästa skick gav jag mig
iväg på ett väldigt spontant uppdrag med mor min, så nu är jag ägare
till en TV-bänk och brudkista som får följa med mig när jag flyttar!
Var hemma igen runt 4 och då var det bara chill med Putte, Zammy
och Ben&Jerry! Anomnom <3 igår fick jag äran att följa med och
bowla med Hedenströmarna och det var ett perfekt slut på helgen!
 
Men så kom idag, vaknade ensam till det dumma alarmet jag av
någon anledning ställde igår och bara kände "vad är meningen med
att gå upp ihuvudtaget?" så tja, lite lagom seg dag. Men såg en bra film
förut som heter "Butterfly Effect" så det kan jag åtminstone tipsa om! :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0