1/10

Min första oktober har faktiskt varit riktigt bra!
Jag kan bara inte fatta att det redan är oktober, men min förkylning
påminner mig.. Jag har så jävla ont i halsen. Men just idag har det inte
stoppat mig! Började dagen med ett trevligt arbetspass, följt av ett möte
med jobbcoachen som definitivt var positivt för min del! :') Efter det lämnade
jag massa grejer på kontoret innan jag mötte upp Bellson & Millson!
Mina mysiga blondier ♥ Vi fikade länge på EH och promenerade ett tag på stan.
Sjukt mysigt, vi gör det alldeles för sällan :'/ men men, vi får bättra oss!
Nu ska jag baaara chilla i soffan. Hur har er första oktober varit? Pusshaj & fisk!
 

Kommentarer
Postat av: Millson

Bra att jag var fotoredo! xd

Svar: Så som du ser ut är du alltid fotoredo! ;)
Marre

2014-10-02 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0