Ut med det gamla..

Och in med det nya! PÖH-WHEW, nu har jag ännu en gång
rensat ur min garderob! Lustigt hur jag varje gång hittar nya
saker som ska ut.. Fast hittar lika lätt sånt som ska in, hehe!
 
Ni vet när man sätter igång och städar med någonting, 
så blir man lätt distraherad av andra saker man vill städa?
Hur en uppgift plötsligt blir fem? Yeah, så utrensningen tog
ett par timmar.. Men nu ska jag bara chilla på läget, funderar
på att börja titta på "Faking it", verkar skitkul! :') och jag vill även
tacka för den uppmärksamhet mitt inlägg om att söka hjälp fick,
hoppas ni blev inspirerade om ni behövde bli det! godnatt folket!
 
New in | Kappa - Lindex | Tshirt - Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0