Ullared 2.0

Gårdagen har förstört mig helt och hållet idag, haha jag kan bara
inte liksom, snap out of it, jag är otroligt trött! Utmattad, till och med.
Jobbade igår morse och efter det var det direkt iväg till Ullared,
vilket var svinkul och behövligt, men det blev en heldag från 05-23 :')
När klockan ringde imorse ville jag bara gråta, lägga mig under täcket
och sjukskriva mig, men men, pengar är bra att ha, punkt slut.
 
Jag köpte mest julklappar och så, men lite till mig blev det allt,
bland annat - ännu en jacka! :'D min mamma skrattade åt mig när
jag kom hem och jag förstår henne, det är löjligt nu, när ska detta
missbruk för jackor nå ett slut? Kanske behöver professionell hjälp?
 
Den sista här FÖLL jag för, dom kallade det för en "julren",
men för mig skriker den Norrland och släktingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0