Ny helg, nya kamper

Hej söndagströtta, tappra läsare.
I torsdags firade jag och Putte 2 ½ år, hur sjukt?!
Jag kan verkligen inte förstå att vi redan varit med varann så
länge, det är allt annat än verkligt. Så jag åkte upp till Skövde,
skulle ändå jobba där på fredagen, så vi mös bara hela kvällen!
Vi såg skräckfilmen "Oculus" och det är VERKLIGEN ett tips till er,
riktigt äckligt bra skräckfilm, bästa jag sett på länge - tyvärr haha..
Grät nästan några gånger och kröp tätt, tätt intill P, var skiträdd :)))
 
Resten av helgen vill jag inte ens prata om, den var väldigt kass,
trots att idag varit skön så vill jag bara glömma 90% av helgen.
Imorgon är det tillbaka till psykologen och har inga andra planer,
ska försöka genomföra några delmål och reda ut lite saker bara!
Ha en trevlig vecka allesammans, pusshaj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0