Halloween-weekend (långt inlägg..)

HEJ OCH HALLÅ DÄR ERA BLÅBÄR!
Har ni haft en lååång och härlig halloweenhelg? Lysande!
Min har verkligen cirkulerat kring en sak och en sak endast: Familjen.
 
Vi kickade igång helgen redan i torsdags då jag spenderade dagen med
min kära bästavän, tacomys till HighSchoolMusical (haha) och en natt
ihop hos min pappa! På fredagen var jag med lillebror hos storebror och
hade riktigt halloweenmys med Kitty & Leijson :') åt nonstop under hela
besöket tror jag, lol. På kvällen kom Putte och på lördagen steg vi alla
upp för att besöka mummu, åt nog nonstop då också?! På kvällen såg
vi "Insidious 2" och bakade bullar inför lillebrors "kalas" dagen efter.
Så med det sagt, vad tror ni jag gjorde på söndagen? Fast vi bowlade
på kvällen också, som en födelsedagspresent! :') och slutligen, igår,
så jobbade jag på morgonen men på kvällen var vi över hos pappsen
för att fira lillebror på hans riktiga födelsedag. Vi åt gott och spelade kort,
det var riiiiktigt roligt och jag är bara så jävla glad och nöjd med min helg!
 
Phuew! Har ni orkat läsa såhär långt? Isåfall hoppas jag att ni hade en
lika bra helg och ha en fortsatt trevlig dag gott folk! PUSSHAJ & FISK.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0