Glad första maj!

Valborg igår var SJUKT kul! Det kanske inte var perfekt för alla, men jag hade
det riktigt roligt, och det var längesen jag skrattade på det viset. Tack gode
gud för goda vänner! Och tack för kubb, singstar och cider! Haha :D
 
Idag spenderades seriöst heeela dagen på IKEA. Jag, Putte och mamsen
sprang omkring som yra hönor bland fack och hyllor, hyllor och fack,
men det blev jävligt bra till sist! Nu har lille valpen fått sig en sovplats också!
Den är verkligen hur bra som helst och kostade oss bara några kronor,
om man jämför med "riktiga hundbäddar". Hunden ser ju ingen skillnad så
vad gör det? Han kommer ligga rejält bekväm ändå, kan visa er någon dag!
Allt som fattas nu är lille Ceazar, jag står inte ut, tänker på honom hela tiden!
Nu ska jag duscha och sen sova, upp och jobba 05:30 imorgon, woho.. :)
 
Bilder lånade från uppfödaren Hannah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0