Today

Halloj! Idag redovisade vi gymnasiearbetet och det betyder att det bara är
ett steg kvar, nämligen revideringen, sen är det HELT ute ur bilden! Skönt?
Ohja!!! Fyfan.. Jag mår riktigt dåligt just nu faktiskt. Det är aldrig tyst i
huvudet, magen kniper och skriker på mig och illamåendet verkar ha blivit
den bästa vän jag har. Tänk vad stress kan göra med en. Och ovetandet.
Att inte veta vad som kommer härnäst, att inte veta vart man ska..
Det ger mig tårar i ögonen bara jag skriver det. Hoppas det finns fler där
ute som har lite studenttider-ångest, jag tror inte att jag är ensam faktiskt!
 
Iallafall.. Igår satte jag och min mamma igång h*lvetet som är brun utan sol.
Jag känner mig så ful idag att jag blir paranoid och tror att alla stirrar, haha :(
Och värre blir det, för imorgon ska jag jobba.. Men men, sånt är livet:
Vill man vara fin (och inte en blekfis) får man lida pin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0