Sunday funday

Vad jag gjort idag: Spelat Zelda, ätit frukost, spelat Zelda, ätit lunch,
spelat Zelda, ätit middag. Ungefär så har min (och min pojkväns) dag sett ut!
Kan inte påstå att jag hade velat ha den på något annat sätt <3
Var det många som såg på Eurovision igår? Jag vet inte varför jag absolut
måste se det varje år, det är en tradition jag gärna håller hårt i, trots att
musiken oftast inte faller mig i smaken. Gårdagens favorit måste jag nog
säga blev Finlands "Something better" ändå! Den var asgo! Men vinnaren
var ju urhäftig så grattis, Österrike! :D nu ska jag nog avrunda den här helgen
och säga godnatt va, det blir upp och plugga rumpan av sig imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0