Smått störd

Okej, nu måste jag bara få skriva av mig lite om en sak som stör mig:
Sverigedemokraterna. Inte för deras politik, jag tycker det är upp till var
och en vad man håller på för parti och dess åsikter. MEN, bara för att
det är valår, och dessutom val till EU parlamentet redan på söndag så
är såklart dom flesta partier ute och gör reklam för sig själva. Då till det
jag stör mig så otroligt mycket på: VARFÖR får inte SD göra reklam
för sig själva utan att det ska bli ett jävla tjafs? Det är, som jag sa,
upp till var och en vad man lyssnar på för politik, och därför tycker jag
inte att det ska vara så svårt att låta Jimmie Åkesson och hans kollegor
att få prata. Det är trots allt det politik handlar om tycker jag, propaganda,
så för i helvete Sverige - låt dom hållas. Rösta bara inte på dom så borde
väl det vara ganska lugnt, va? Ett parti som inte får med sig folket dör ut.
Det här är ju trots allt mina åsikter men på vägen hem var SD's informations-
stånd omringade av 6 polishästar, poliser och demonstranter och det bara..
Jag blev arg. Det ska råda yttrandefrihet, rasistiskt parti eller inte.
 
Så! Nu när jag fått ur mig det ville jag bara säga att donkens smoothies är
superdupergoda och imorgon fyller min valp 8 veckor, vilket betyder att det
närmar sig med stormsteg nu! Wiiii, snart kommer den lilla plutten hit :D
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så söt :)

Svar: Ohja, det är han! :D
Marre

2014-05-20 @ 17:18:28
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0