2årsfirande

Viiiilken härlig lördag jag hade igår! ÅH, ville aldrig att den skulle ta slut <3
Eftersom min kära pojkvän och jag inte kunde vara med varann på vår
2årsdag fick vi fira igår istället! Vi drog oss ett tag i sängen, åt frukost
utomhus för vädret var helt grymt, drog in till stan och promenerade
runt Göteborg ett tag med varsinn frapino! När vi slutligen kommit
förbi alla hurtigbullar i GBG-varvet åt vi dödligt god buffé innan vi gick
på bio! Vi såg - romantiskt nog - Godzilla. Haha den var asbra!!! :D
Helt ärligt alltså, visste inte vad man skulle vänta sig så den var
chockerande spännande! Definitivt ett filmtips ;) nu har jag bara
2 uppgifter kvar i skolan, sen är det faktiskt över. LET'S GO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0