Atlas

Jag hade gjort allt.
Allt för att få dig tillbaka.
Allt för att du skulle ha det bra.
Jag hade gjort allt för dig.
 
Idag togs Atlas ifrån oss. Vi förstod och förstår inte varför.
Det enda vi har kvar att känna nu är sorg, saknad och besvikelse.
Du var vår i 23 dagar och skulle blivit vår för all framtid.
Men du togs ifrån oss och tro mig, jag kämpade för din skull.
Du skulle aldrig fått gå om jag fick bestämma.
Vissa röster är bara högre än andras och hur mycket jag än skrek,
så var det inte till någon hjälp.
 
Jag ser dig överallt och kommer alltid se dig överallt.
Jag hann börja älska dig och kommer aldrig att sluta.
Min älskade, vår älskade, Atlas. Family is forever ♡
 

Kommentarer
Postat av: kusin elin

Fina kusin, finns här om du behöver mig!!

2014-03-10 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0