Update

Egentligen har jag noll blogglust, men på förfrågan från min kära vän Milla,
ska jag uppdatera er lite om hur det går med bebisen! För det första,
så är det i princip bestämt att han inte heter Ceazar längre, utan just nu
(lovar inget till 100%, för vissa går emot mig hela tin) så ska han få heta:
Zammy! Många reagerar lite knasigt på det, men tro mig, när man ser det
där ludna lilla ansiktet och känner på allt fluff så vet man att det passar!
 
Inatt blev en lite konstig natt för oss alla, då min lillebror kördes in till
sjukan så sömnen blev ganska rubbad. Men upp och iväg kom man imorse
iallafall så nu är jag inskriven på Arbetsförmedlingen och har hämtat
redskapen inför morgondagens jobbpass! Tränat lite lydnad med Zammy
har vi hunnit med också, hans förmåga att lära sig så enormt snabbt är
fruktansvärt fascinerande! Det ska nog bli en bra jycke av det där ;)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söt :D

Svar: Ja, det är han, tack! :D
Marre

2014-06-11 @ 17:52:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0