Två av mina bästisar <3

HEJ PÅ ER! 06:20 stod en alldeles för vaken Zammy vid min sängkant
och tyckte att jag sovit för länge och nu fick det räcka. Jag saknar dom
20 minuterna jag hade fått mer om han inte väckt mig.. Men men, tur för
honom att jag ändå skulle upp, och iväg till Arbetsförmedlingen! 
 
Efter det åkte Zammy på sitt första äventyr som nybliven stads-hund!
Alla bussar, spårvagnar och människor hade han ju inte ute på landet,
så lite skrämmande var det, men han skötte sig helt okej! Vi träffade
Melis och åt glass, det var ett tag då jag undrade om jag ens skulle få
ta med mig honom hem igen, haha hon föll pladask för den lille killen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0