Helt ledig torsdag

Goddag bloggen och alla (få) av dess följare! :D jag vet att det blir mycket
snack om Zammy just nu, men helt ärligt så är det i princip det enda jag
hinner med om dagarna! Jag jobbar en del, sen är det hem och ta hand om
hans behov och mina får helt enkelt komma lite i andrahand, precis som med
en bebis! Haha mamma har verkligen fått sig ett andra barnbarn..
 
Imorgon är det ju midsommar! Vad är era planer, ska ni göra något skoj?
Här blir det nog bara häng hemma med Putte (som kommer redan ikväll, wiiii),
Zammy, Zack och kanske Oskar? Finfint! Ska bli trevligt! :)
 
                                                     Ser ni hur fort han växer? Så stööört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0