HEJ

5 dagar hit, 5 dagar dit.. Jag är ingen duktig bloggare inte! Dom senaste
dagarna har dock varit ganska hektiska, och att vakna allt mellan 7-9 varje
dag och aldrig få sova ut gör mig helt utmattad typ.. Haha har blivit så vek
sen studenten :'/ men jag och Zammy har hunnit med många äventyr sen
i torsdags! Vi har träffat Molly, Matilda & Linda, hälsat på pappa på jobbet
i Tuve, firat Tom i Lerum och dagarna har faktiskt bara rullat på! Så skönt
med lite omväxling! Man blir ju lätt ganska isolerad när man har en valp
som inte orkar hänga med på allt, och en lillebror som knappt är här
varannan vecka, en mamma som jobbar mellan 15-22 och en pojkvän som
bor flera mil bort. Så ett par hektiska dagar var precis vad jag behövde!
Nu tar både jag och Zammy det lugnt dock, bara laddar upp inför veckan :')
Hoppas er sommar går bra hittills, och håll tummarna för bättre väder!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0