Den sjätte - Sveriges nationaldag

Man har nog börjat förstå nu att man tagit studenten. Det behövs liksom
några dagar innan myntet trillar ner i sparbössan, och jag tror att det just
nu ligger och väger på kanten, redo att falla ner. Jag känner mig så gammal.
Som att min ungdom bara försvann och nu ska jag helt plötsligt vara vuxen!
Ja, tårarna har bränt lite i ögonen sen i tisdags när man tänker på allt man 
förlorar och förlorat, men snart kommer nog dom gladare tiderna också!
 
Idag är det iallafall Sveriges nationaldag! SÅ GLAD NATIONALDAG PÅ ER!
Jag och mamma ska äta räkor och dricka cider, nu när Leija och Kitty gått hem!
Åh, så fin min lilla tösabit var idag, med klänning på och allt. Därför får ni en bild
på henne denna dag, för fler bilder från studenten gör mig bara deprimerad.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0