Tisdags-tankar

Jag satt precis och skrollade, för skojs skull, igenom bilder från studenten.
Det är en månad sedan idag, men det har fortfarande inte sjunkt in.
Jag gick förbi Schillerska för ett tag sedan, och kunde inte förstå att jag 
inte ska tillbaka dit i höst? Skolan har ju alltid varit en del av min identitet,
och nu när den går förlorad, är det ganska skrämmande.. Det fick mig
iallafall att tänka lite på mål jag har inför framtiden! Så jag tänkte att jag
kunde dela dessa med er, för om jag "säger dom högt", kanske det känns
mer verkligt och jag kan börja pussla ihop vad jag ska göra härnäst.
Här är iallafall en lista på vad jag hoppas uppnå till/under 2015:
  • Ta det lugnt psykiskt. Lära mig att reda ut mitt liv och ta tag i
    det jag vill/ska ta tag i. Helt enkelt: Inte stressa så mycket!
  • Skaffa mig ett ordentligt och (förhoppningsvis) fast arbete. Jag vill
    kunna tjäna pengar så att jag kan uppfinna nästa mål på listan:
  • Flytta hemifrån. Bli självständig för första gången i mitt liv!
  • Uppfostra en stabil hund, så att jag orkar med att Zammy ska 
    dras med mig, och jag med honom, dom kommande 10 åren ;)
  • Jobba på att hålla mina vänskaper jag värderar vid liv!
    Nu har jag tid att visa dom jag älskar att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0