Mate-date

Idag hade jag och Linda ÄNTLIGEN vår efterlängtade dejt!!!
Vi åt kinamat så att vi nästan sprack, jag tror jag hörde bältet i byxorna
knaka lite faktiskt.. Men så j*vla värt det. Tack för idag, älskade vän <3
 
Jag fick sprungit lite ärenden också, så förutom att jag släpade 24 rullar
toalettpapper genom halva stan och såg ut som att jag inte skitit på 3 år,
fick jag köpt ett jääättefint halsband på Guldfynd! Jag fick ett presentkort
från min mammas bästavän i studentpresent, så idag gick jag och valde
ut något och är nöjd. Det är enormt fint, och det blir ju ännu en symbol
för mig personligen, att jag tog mig igenom alla 12 år i skolan. Wiii!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0