GOTT NYTT ÅR!

Jag hoppas iiiiiinnerligt att alla hade det supertrevligt igår,
och får en bra start på det nya året med en rejäl baksmälla! :D
 
Mitt nyår gick käpprätt åt helvete. Först ställdes vår original-plan in
så ingen fest hos Tom & Emma, men det löste sig med lite släkt och
vänner från min familj! Precis när jag och Patrik ska bli upphämtade
börjar vi båda känna oss lite konstiga. Ont i magen och bara..
Någonting var inte rätt. Vi kommer till stället vi ska vara på, är där
i kanske 10-15 minuter max innan jag säger att jag inte klarar mer.
Jag kallsvettas på hela kroppen och har sprängande ont i magen.
Vi drog slutsatsen om att jag och Putte blivit matförgiftade!
TJOHO, right? Så det blev raka vägen tillbaks till Partille.
 
Vi hade det jättemysigt ändå, men det här var första gången jag var
sjuk på nyår så kunde inte låta bli att bli ledsen. Vi tröstade oss
själva med nachos och flera timmar av Breaking Bad! Helt OK! :D
PUSS OCH KRAM OCH GOTT NYTT 2014 ♥ 
 
GP fyrverkerierna var ju såklart ett måste också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0