JUST DET!

Jag har glömt skriva om min stora överraskning jag hade när jag kom hem!
Tja, låt mig presentera er för Snoddas, eller om allt går bra, Atlas! :D
 
Den här killen är en 4 månader gammal golden retriever och labrador mix!
Vänner till familjen har inte riktigt tid för honom och frågade oss om vi kunde
tänka oss ta över honom. Ni kan ju tänka er att mitt hjärta hoppade 300 slag
på 2 sekunder när mamma ringde mig i Skövde och frågade. SÅ, den här lille
goingen är på prov hemma hos oss veckan ut, och om mammas allergier inte
reagerar på honom blir han vår :D kan inte tro att jag ens får chansen till hund
medan jag fortfarande bor hemma, det känns jääättekonstigt men grymt!
Dessutom, vem smälter inte när man ser det här goa ansiktet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0