Tredje advent

Efter en FULLSPÄCKAD tredje adventssöndag, med massa
shopping på Frölunda torg med mitt hjärta, så sitter jag och räknar
lite på vad jag egentligen lägger mina pengar på under månaden.
Visar sig att jag på två veckor använt mitt bankkort 30 gånger,
haha vet inte om jag ska skratta eller gråta? Blir alldeles mörkrädd :(
 
Men men, det gör det väl officiellt: December är årets dyraste månad!
Julklapparna under mitt databord talar gott och väl om det, kan seriöst
inte ens få plats med benen längre, det är säck efter säck med klappar..
Tur att det bara är 10 dagar kvar till jul nu, börjar känna att jag vill få
det här överstökat innan jag slösar mer pengar på onödigt skräp haha :'/
Har iallafall haft en mysig dag, som sedan avslutades med en tomtelatte
innan jag vinkade av P till Skövde. Godnatt allihop, och glad 3:e advent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0