Pustar ut..

Just nu, har jag den första kvällen på riktigt länge, då jag bara 
kan sitta här framför datorn, dricka en kopp te och pusta ut.
Varför det? För att Zammy är i Skövde med sin husse!
Jag är utan Zammy i 3 dagar. Längsta jag kommer ha gått utan
honom och vet inte hur jag ska känna, det är bittersweet, verkligen!
 
Men ikväll njuter jag och laddar upp inför morgondagen, då jag äntligen
ska få träffa min älskade vän Melis som hälsar på från Turkiet!!!
Inte träffat henne sen i somras :'/ efter det ska jag träffa Matilda igen,
men med Molly den här gången så yay! Alla gamla gymnasievänner
på en dag :') godnatt nu tappra bloggläsare, och sov gott 
 

Kommentarer
Postat av: Lindis

min snyggisbästis

Svar: Awiii, du är snygg bff!
Marre

2014-12-10 @ 13:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0