The first day of the last month

FÖRSTA DECEMBER. Har inte månaderna gått fort?
På onsdag är det liksom ett halvår sedan jag tog studenten,
och då lös fortfarande solen varje dag och det var varmt ute,
medan det imorse var 3,5 minus och frosten täckte allt grönt
som faktiskt är kvar. Så innan min psykologtid 13:00 julstädade jag
och mor min så nu är gardiner, dukar, stjärnor och stakar uppe!
 
Det enda jag ser fram emot just nu är verkligen julen, den kommer
ge en lite ny energi tror jag :') men min energi idag kom från två
gamla pinglor, Bella och Milla, som spenderade hela eftermiddagen
och halva kvällen hemma hos mig! Supermys, som vanligt!
Nu står bara sömn på schemat då jobbet kallar imorgonbitti,
är lagom motiverad till att gå upp 05:05!!! :D huhu godnatt allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0