Det flyter på!

Det är 6 dagar kvar till jul, och det har FORTFARANDE inte snöat
en enda, ordentlig flinga här i Göteborg. Hur sorgset är inte det?
Nu hade jag hellre haft det som min Putte har det nere i Egypten,
soligt och ökenlandskap! Men men, den kommer väl snart..
 
Förresten, nu ska ni få höra: Jag var på en anställningsintervju igår
och provjobbar imorgon! What?! Det är "bara" ett extraknäck, men det
är ett jobb och det är pengar, dessutom är det en chans för mig att få
nya erfarenheter! :') Jag är glad iallafall, så glad att jag unnat mig ett
par nya skor och en skön tröja från Humör! Den här veckan får än
så länge en tummen upp av mig, mycket bra som händer nu!
 
tröja - Humör | skor - dinsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0