Älskad vän

Mjääääää, paketet jag väntade på från Ellos blev ett fiasko.
Klänningen var för stor och dom mindre storlekarna var slutsålda +
på skorna jag beställde var ena skorn mycket mindre än den andra,
alltså, hur händer ens något sånt? Arg-ilands-tjej.se.
 
Annars har jag haft en suverän dag full med kärlek & vänner!
Att få se min lilla turktjej igen gjorde att jag insåg hur mycket jag
saknar henne och önskar att hon ville bo kvar här, men hon verkar
så lycklig i Turkiet :'( dilemmat är grovt.. Men, snart så går jag till sängs
och försöker behålla leendet på läpparna, för trots allt får jag ändå träffa
henne igen - nu på fredag faktiskt, för att äta lite pizza! Sen lär det inte
bli helt fel att ta en spontanare ner till Turkiet i vår och hälsa på ;')
Godnatt nu allihop, PUSSHAJ OCH KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0