#3daysleft

Hej bloggen! Det är lustigt hur varje morgon när jag vaknar,
så undrar jag hur dagen egentligen ska gå åt, men så varje
kväll tycker man att dagen bara sprungit förbi! Väldigt mycket
julrelaterat, såklart ;') ska bli jävligt skönt att jobba lite på
tisdag så man får göra nåt annat för en stund!
 
På tal om jobb, så valde jag att inte gå vidare med stället jag
provade på i fredags, det var helt enkelt inte jag :'/ så jävla synd.
Men men, jag ger inte upp än, snart kommer det något som 
passar bättre! Och jag kommer kämpa för att komma in på
GU till hösten :') nu, glad fjärde advent på er och godkväll!
 
Bara för att han är så jädrans söt!

Kommentarer
Postat av: Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Sötaste julhunden jag sett:)

Svar: Haha tack så mycket ;)
Marre

2014-12-21 @ 22:07:11
URL: http://saaera.blogg.se
Postat av: Anonym

Är ju bara för söt

2014-12-21 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0